Květen 2011

Colby O Donis

31. května 2011 v 17:57 | xvxexrxa

Colby O´ Donis Colo´n se narodil 14.března 1989 v Jackson Heights v Queensu v nemocnici Saint John,portorickým rodičům (Freddy a Olga Colo´n).Jeho cesta začala jako baviče krátce poté,již ve věku 3 let,kdy vystupoval a vyhrával talentové soutěže.Performing arts byla součástí jeho rodiny, jeho otec byl bývalý New York DJ, a jeho matka zpěvačka. Žil v New Yorku po dobu 8 let, než jeho rodina se rozhodla přestěhovat se do Orlanda na Floridě.


Na Floridě, pod vedením svého otce,podepsal smlouvu s Full Force ,kteří kupovali jeho dema na štítky.Pak podepsal smlouvu s Motown Records,kde měl obrovský úspěch a stal se nejmaldším umělcem,který podepsal smlouvu s Motown Records.Dne 30.listopadu 1999 vyšel soundtrack k filmu Myšák Stuart Little na kterém byl i song od tehdy 10 letého Colbyho s názvem ,,Mouse in the house´´.Motown Records po krátké době zkrachovala a Colby a jeho otec pokračovali na cestě za novým začátkem.Jeho rodiče spolu s jeho sestrou Claire mu zaplatili kytarové lekce s Johanem Oistedem,který hrál pro Carlose Santanu.Učil se také hrát na klavír,většinou samostatně.Je také dobrý v tanci a hraní-byl jedním z hostitelů ve videu ,,abc herectví´´,video pro pomoc dětem proniknout do světa zábavního průmyslu.Během této doby navštěvoval střední školu Teague a zárověn´ žije v Longwood na Floridě.

Colbyho otec ho vždy zapojoval do jednání o značkách atd.ale neměli dostatečna práva a tak se 15-letý Colby a jeho otec rozhodli vzít nabídku přestěhovat se do Los Angeles .Do té doby si Colby psal texty a narával písně sám ve svém vlastním studiu.Jeho otec hledal nejen dobrou smlouvu s vysokou prioritou procenta ,ale i takovou která by umožn´ovala Colbymu psát.Takové kreativní ovládání pro umělce jeho věku a bez významných úspěchů bylo těžké kouskem dosáhnout. To byl obrovský krok pro rozhodnutí podepsat smlouvu s Akonem.


V roce 2006, Akon slyšel Colbyho demo a okamžitě s ním chtěl pracovat . Akon nabídl Colbymu tvůrčí kontrolu nad svou hudbu pod jeho vydavatelstvím,které nebude v rámci jiných značek.V roce 2006, Colby měl příležitost se objevit na Nickelodeon show "Neda Declassified škola průvodce přežitím", jako "Nelson Duckworth."

V roce 2008 Colby zaznamenal velký úspšch na hudebních žebříčcích s pilotním singlem ,,What you got´´za své debutové album.Pilotní singl se umístil na 14.místě Billboard hot 100,na 84.místě R´n´B Billboard,9.místě Billboard Latin Rhytm Airplay,11.místě US BillboardsPop 100 a 29.místě Hot Blillboards Canada 100. Jeho album "Colby O" bylo vydáno dne 16. září 2008 a za první týden bylo

Bryan Adams

31. května 2011 v 17:53 | xvxexrxa
Povolání: Zpěvák
Věk: 51
Datum narození: 5. 11. 1959
Místo narození: Kingston, Ontario, Kanada
Znamení: Štír aktuální horoskop »
Výška: 173 cm
Raná léta (1959-77)
Bryan Adams,narozen 5.listopadu 1959 v Kingstonu (Ontario, Kanada) jako syn diplomata, strávil své dětství v Evropě, mimo jiné také v Rakousku Když mu bylo asi 12 let, jeho rodiče se rozvedli a Bryan se stěhoval se svou matkou do Vancouveru.

"Během mých divokých časů",vypráví epizodu,kterou v roce 1991 zužitkoval v písni House Arrest, "ve Vancouveru nebyla žádná diskotéka nebo nějaké jiné místo,kde se mohl člověk pobavit. Proto jsme slavili naše party doma,jakmile někdo měl volnej bejvák. Led Zepellin v gramofonu,věž na desítku a jelo se. Jednou byla však jedna taková party u mě doma ukončená policajty..."

"Ale už tehdy jsem měl jasné představy o tom,co chci v životě dělat", říká Bryan Adams. "a když jsem měl za sebou šestnácté narozeniny,rozhodl jsem se opustit školu a uskutečnit své plány. Začal jsem vystupovat se svou kapelou a vyvíjet se jako muzikant. To bylo to,co jsem měl v úmyslu."

V létě 1976 opustil Nick Gilder novou kapelu Sweeney Todd. Bryan přesvědčil kapelu,že onje ten pravý kdo má Gildera nahradit. Kapela znovu natočila svůj hit Roxy Roller,aby ho později vydala v USA. Albu If Wisches Were Horses,které kapela vydala v roce 1977,přispěl Bryan autorsky třemi písněmi.

Po několika turné Bryan kapelu koncem roku 1977 opouští.

První úspěchy (1977-81)
V lednu 1977 poznal Bryan v jednom hudebním obchodě Jima Vallance.Ten v té době seděl v kapele Prism u bicích. Oba rychle našli společnou řeč. Například:"Jim a já jsme byli zarytí fanoušci Beatles a už proto se nám líbila myšlenka, že jednou můžeme utvořit tým a že jako v 60. letech John Lennon a Paul McCartney složíme množství hitů. Tak jsme si sedli a začali tyto myšlenky uskutečňovat.

V roce 1981 v jednom interview pěl Bryan chvály na účast Jima Vallance na jeho muzice. "On",říká Bryan,"mě naučil první lekce,jako skladatel. On a McCartney byli, myslím, muzikanti,kteří mě v minulých letech nejvíce ovlivnili.Jim mi dal cit pro správné aranžmá. A díky němu jsem také pochopil,že aranžmá dělá možná rozhodující rozdíl mezi dobrou a špatnou písní.

Kombinace jejich talentu a Adamsovy osobnosti umožnila Bryanovi uzavření smlouvy s A&M v Torontu za dnes legendární sumu $1,-. Je to prokazatelně ten nejlépe investovaný dolar,který kdy A&M vydal.

Smlouvu sám ovšem dostal na základě pro něj netypických písní. "Šel jsem do studia a natočil 4 písně,které jsem předehrál firmě",vzpomíná si Adams později. A&M z toho vybral píseň Let Me Take You Dancing. "Pokud vím",říká Adams,"zveřejnila firma tento singl,aniž by si od něj slibovala úspěch.". Především úspěch singlu dal manažérům firmy za pravdu. Let Me take You Dancing vyletěl v kanadských hitparádách rychle nahoru,dosáhl dokonce prvního místa.

Ve Spojených státech,kde Bryan Adams v následujících letech navzdory všem zdrcujícím kritikám udělal průlom mezi špičku rockových zpěváků,začal Kanaďanův vzestup se skladbou Let Me Take You Dancing ne právě senzačně,ale jeho kariéra přesto dobře začala. Jenom v New Yorku bylo prodáno 70 000 exemplářů singlu. Vesměs šla v USA a Evropě přes pult 250 000x.

Roku 1980,po přechodu z popového do rockového tábora,čekal Bryan marně na následnický hit písně Let Me Take You Dancing. V roce 1981 to vypadalo už trochu líp. Krátce po vydání jeho prvního alba Bryan Adams jel kanadský zpěvák na čtyřměsíční turné se svou kapelou začal mít pověst solidního rockového muzikanta.

1981-druhá deska You Want It,You Got it si předplatilo vážený úspěch v hudebních prodejnách a místo stálice v hlavních rockových programech. Jeho krajané mu klepali na rameno-zase jeden Kanaďan, který muzikantům u sousedů v USA ukázal,že země rozlehlých lesů, není žádná země rockových zelenáčů.

K produkci You Want It,You Got It došel s producentem Bobem Cleaurmountainem na palubě,což se dodatečně ukázalo jako šťastný hmat. Clearmountain umožnil také spolupráci s několika vynikajícími sezónními muzikanty v New Yorku,s kterými Adams ještě dlouhá léta spolupracoval.

Jak dobře spolupráce mezi Bryanem a Bobem fungovala ukázala také skutečnost,že produkce desky byla vyřízena v rekordním čase 17 dní. Okolnost pro kterou se firma mohla nechat chválit. Právě tak pozoruhodně se čte seznam hudebníků,kteří na albu spoluúčinkovali: G.E.Smith (kytarista Hall and Oates), Jeff "Skunk" Baxter (The Doobie Brothers),Cindy Bullen,Tommy Mandel a Mickey Curry.

Konečně nahoře (1982-83)
Když debutové album Bryan Adams neuspělo v mezinárodních hitparádách,když se druhé album You Want It,You Got It, umístilo jen na 118.místě amerických hitparád a singl z tohoto alba Lonely Nights se na jaře 1982 vyšplhal až na 84.místo US-Charts,zaplatil pro konec roku turné v předprogramu tak prominentních kapel jako Foreigner nebo The Kinks.

Pro tyto účely sestavil novou kapelu. Šel na západní pobřeží Kanady a přesvědčil tři známé vancouverské muzikanty-Keitha Scotta,Johna Hannah a Davea Reimera .Tato sestava byla příležitostně proměňována a stabilizována se Scottem Hannah,Davem Taylorem a Jimmy Wesleym.

Když uzrál čas na vydání nové desky,vybudoval Bryan silné pracovní vztahy s kytaristou Keithem Scottem a Davem Taylorem. A tak šli tito tři do studia, doplněni o Tommyho Mandela a Mickey Curryho(vpravo).Výsledkem bylo roku 1983 vydané LP Cuts Like A Knife,které se stalo konečně průlomem.

V květnu 1983 vydal píseň Straight From The Heart,kterou složil spolu s Jimem Vallancem. Singl dosáhl Top Ten amerických hitparád. V červnu toho samého roku stálo třetí album Bryana Adamse Cuts Like A Knife na 8.místě US-Charts,v srpnu dosáhla titulní píseň jako singl patnáctého místa.

Zdálo se,že to Bryan tušil. V každém případě chválil své třetí LP už před jeho vydáním. "Toto album je tím nejlepším,co jsem dosud realizoval." Proč byl tak nadšený? "Chtěl jsem,aby deska dostala atmosféru Live-nahrávky. Byl jsem si jistý,že to by lidi nejspíš oslovilo. Cuts Like A Knife je celkem studiová verze toho,co mi na našich koncertech hrajeme živě. Vlastně jsme vypustili jen moje hlášky."

Když byl rok 1983 u konce mohl se Bryan ohlédnout za několika utěšenými měsíci. V tomto roce byl cenami hudebního průmyslu takřka zavalen:nejúspěšnější nováček roku,obsadil druhé místo mezi umělci a třetí mezi neprodávanějšími alby,rovněž byl šestý v Top-Ten nejprodávanějších singlů a mezi nejprodávanějšími LP devátý.

Reckless (1984-85)
Rok 1984 začal klidněji než skončil předchozí rok. Nahrávání Bryanova dalšího alba Reckless začalo v únoru 1984 ve Vancouveru a vedle toho si našel Bryan s Jimmem Vallancem ještě čas složit dvě písně k filmu Teacher,které nahráli s kapelou Rockband 38 a Joe Cockerem.

V srpnu bylo nahrávání alba krátce přerušeno. Ve Vancouveru vystupovala Tina Turner a po koncertě se potkala s Bryanem. Krátce nato stála Tina ve studiu,aby s Bryanem nahrála duet It s Only Love,který se stal v zimě 1985/86 dalším Adamsovým hitem:15.místo v USA,29 ve Velké Británii-a píseň brzy neodmyslitelně patřila k rozhlasovým stanicím po celém světě.

"Produkce Reckless byla v každém ohledu těžší než Cuts Like A Knife. Největší problém pro mě ale byl s tím,že my-když jsme se v zimě 1983 vrátili z turné-jsme byli přivítáni otázkou: "Kdy vyjde vaše další album? Kdy budete konečně hotovi?"

Ale přece nebyl Bryan prací na desce nejen vyčerpaný: "Samozřejmě mně to hrozně bavilo.Především když jsme v létě měli vloženou vícetýdenní pauzu,cítili jsme se úplně osvobození a na konci zněla deska tak,jak jsem ji chtěl mít. Za produkci jsem dostal také chválu od lidí,kteří mě už léta znají. Něco takového je pro mě docela zvláštní vyznamenání. Byl bych s touto deskou spokojený,i kdyby potom neměla žádný komerční úspěch."

Také na absenci pravé doprovodné kapely nemohl Bryan naříkat. Směs nového bubeníka (Pat Steward) a starých známých muzikantů jako Dave Taylor ponechala kapelu rutinovanou a neopotřebovanou zároveň. "Davea znám od svých patnácti let",říká Adams a s úsměvem připojuje "Už dřív jsem chtěl hrát s jeho kapelou. Pyšně jsem si vykračoval s dlouhými vlasy a vším zesilovacím harampádím a efektními přístroji do jeho zkušebny a chtěl jsem právě spustit.,když se oni vzpamatovali z překvapení a velkým obloukem mě zase vykopli. Kdo se Davea na tuhle historku zeptá,tomu ji vypráví. Nechtěli mě."

"Taky Keith a já jsme dřív hráli ve dvou různých kapelách,které se nemohli snést. Dobře si vzpomínám na to,jak jsme se jednoho dne potkali v Torontu a na otevřené ulici si vjeli do vlasů. Což bylo přirozeně už proto zvláštní,protože oba pocházíme z Vancouveru. Viděl jsem ho a zeptal se: "Co tady hledáš?" a on se mě zeptal: "Co ty tady děláš...?" a už to bylo. Asi o pět let později jsme si všichni spolu sedli a mluvili o všech těchto hloupostech mezi námi. A teď hraje v mé kapele. Od té doby,co existuje."

Když v pozdním podzimu 1984 deska Reckless vyšla,vylétlo album ve světě do vrchních pater hitparád. Run To You jako první singl z desky dosáhl v americkém Charts šestého místa a ve Velké Británii místo jedenácté.

Albem Reckless se Bryan definitivně usadil mezi špičkovými rockovými hvězdami. V létě 1985 přistál Bryan s baladou Heaven jako zázrakem v hitparádách. Singl vyšplhal až na první místo US-Charts a nadělil kanadskému rockerovi jeho první milión. V mnoha hitparádách se umístil také singl Somebody.

Down & Up to the Top (1986-91)
Jako potvrzení toho,že Bryan udělal definitivní průlom,byly pro Kanaďana zase ocenění. Ve své vlasti dostal např.hned tři první ceny Juno Award

Pro natočení svého dalšího alba Into The Fire potřeboval Bryan více času a reakce na to bylo rozpolcené. Adams se angažoval u několika sociálních organizací popř.vystoupení (např.Live Aid a Amnesty International Tour 1986),což mu,jak si sám myslí,pomohlo v dalším rozvoji osobnosti. Písně na Into The Fire ukazovaly dospělého, sebereflektují- cího Bryana Adamse. Mnoho jeho rockových fanoušků to zmátlo a to se odrazilo i v prodejnosti. Ta zůstala pozadu za albem Reckless a na základě klesajícího zájmu o lístky muselo být v USA zrušeno několik koncertů.

1987 byl rok,kdy se mohl Bryan zapsat do srdcí a paměti svého evropského a japonského publika. Ačkoliv i předešlé evropské turné pro něj bylo dobré,přispělo Into The Fire Tour k vystavění solidní fanouškovské obce. To se také projevilo na počtu prodaných desek a vstupenek na koncerty.

Práce na albu,které mělo později vyjít pod názvem Waking Up The Neighbours vyžadovala více času,než by se Adamsovi na začátku zdálo.

Po návratu z turné 1988 se Bryan rozhodl se sebrat a koncentrovat se na psaní písní. Jeho vztah s Jimem Vallancem se ovšem stále zhoršoval až se nakonec během práce rozhodli se rozejít. Adams nebyl s celým materiálem spokojen. Všechno zahodil a začal znova.

Svůj znovuzačátek nastartoval Adams s Robertem "Mutt" Lange Johnem (který se předtím podílel mimo jiné na albech AC/DC a Foreigner),jako novým producentem. "S Muttem jsem začal vlastně pracovat z legrace. Volal jsem mu,zda má chuť se mnou napsat píseň. A on řekl: "O.K,přijď". Toho dne jsme spolu napsali píseň a hned potom ještě jednu. Bylo to velmi pro- duktivní odpoledne. To jsem si zopakovali potom ještě párkrát,až on zavolal a řekl:Poslechni, myslím,že bychom měli spolu udělat celé album.

Lange měl pověst si s produkcí alba dávat na čas a tak tomu bylo i s Bryanovou deskou,která spatřila světlo světa až v roce 1991

Na konci byl Adams s celkovým zvukem alba spokojen. Pochopitelně,neboť Waking Up The Neighbours znělo o třídu lépe než všichni jeho předchůdci.Adams:"Najít ten správný zvuk nebylo ale vůbec jednoduché. Chtěli jsme,aby písně zněly příjemně a současně vyloženě odvazově,když se deska pustí nahlas. A tak to vyšlo. A to je především Muttova zásluha. Vlastně jsem se mu do toho vůbec nepletl. Prostě jsem ho nechal dělat."

Waking Up The Neighbours předčilo všechna očekávání a celosvětově se ho prodalo přes 10 miliónů. Kapela-Adams,Scott,Taylor,Curry a Mandel-dělala skoro celé dva roky turné po světě,převážně v Evropě a prakticky každý koncert byl vyprodaný.

Robinova píseň
(Everything I Do) I Do It For You,nejsenzačnější balada,kterou Bryan dosud vydal. "Poprosili mě,jestli bych nenapsal píseň.".řekl například reportérovi Brava. "Dostal jsem scénář filmu Robin Hood-Král zlodějů s prosbou,jestli by mě k tomu něco nenapadlo. Potřeboval jsem přesně hodinu k napsání (Everything I Do) I Do It For You - jako poslední z patnácti písní na albu. Nejlepší čísla přicházejí vždycky rychle."

V číslech - v US-Charts za pět týdnů na prvním místě
- v německé hitparádě hned v prvním týdnu na druhém místě
- ve Velké Británii napoprvé první místo
- v Holandsku neprodávanější singl roku,11 týdnů na prvním místě mezi singly
- 1.místo v Belgii,Rakousku,Švýcarsku,Finsku,Švédsku a Norsku;dohromady 1,3 miliónu prodaných singlů
- ve Velké Británii byla píseň celkem 16 týdnů na prvním místě hitparády-déle než jakýkoliv jiný hit

(1992-dnes)
Mezi Waking Up The Neighbours a jeho dalším albem 18 Til I Die byl pro společnost A&M čas zbilancovat Bryanovu kariéru.

V roce 1993 byla vydaná Bryanova "bestofka" So Far So Good,které však obsahovalo jen jeden nový hit-Please Forgive Me. Tohoto alba bylo celosvětově prodáno asi 13 miliónů kusůKromě toho vyšlo All For Love-Soundtrack k filmu Tři Mušketýři, který nazpíval spolu s Rodem Stewartem a Stingem.

1994 bylo vydané album Live! Live! Live!,které objasnilo Bryanovu nejsilnější stránku-živé koncerty. Rovněž v tomto roce vyšplhalo All For Love až na špičku americké hitparády.Šest vyprodaných koncertů na londýnském stadiónu Wembley následovaných v létě vystoupeními v Novem Sadu a Modeně s L.Pavarottim zklompletovalo Bryanovy aktivity v roce 1994.

V roce 1995 přispěl Bryan písní Have You Ever Really Loved A Woman k filmu Don Juan de Marco. Za tuto píseň byl dokonce na jaře 1996 nominován na Oskara.

Vydáním 18 Til I Die zažil Bryan opět pád dolů. Opět dlouho natáčené album nepřineslo žádný hit. I přes dlouhé turné po Evropě s vystoupeními na Nürburgringu a v Norimberku nemělo album nikde na světě dobrou prodejnost. Na základě chybějícího zájmu musely být termíny ohlášených koncertů v USA zrušeny.

V roce 1997 vzal Bryan dlouho existující nabídku od stanice MTV na její Unplugged koncert a na podzim absolvoval v New Yorku show,která byla později vydaná pod názvem MTV-Unplugged. První singl z alba,Back To You,byl v Severní Americe dobře přijat a z toho důvodu vydala A&M další singly v naději,že to ještě zvýší prodejnost. Na konci byla čísla sice slibná,avšak daleko od úspěchu předchozích alb.

V roce 1998 se Bryan ukázal s novým materiálem na jevišti rockové muziky. Vydal singl On A Day Like Today,který byl také titulní skladbou jeho nového alba. Jako singl byl na trh uveden duet se členkou Spice Girls Mel C -When You re Gone.

V roce 1999 vydal Bryan svou druhou "bestofku"-The Best Of Me (foto vlevo-obal). Stejnojmenný singl dosáhl v Evropě sympatického hitparádového umístění.

Roku 2000 napsal s Philem Thornaeyllem píseň Ronana Keatinga The Way You Make Me Feel. Rok 2001 začal Adams vystoupením na World Sports Award. Toto v lednu načaté turné pokračovalo zastávkami ve Skotsku (leden),Kanadě (únor) a USA (březen,duben). Dále pokračoval do středního Orientu a Indie. Později měl vystoupení také v Německu a Švýcarsku. Později vydal Live DVD Live At Slane Castle

Jeho talent ke skládání filmové muziky se potvrdil v roce 2002,kdy se podílel na soundtracku k filmu Spirit-Der wilde Mustang. V té době se také vydal na další turné,na které se změnilo složení kapely-původní trio Adams,Curry,Scott doplnili klávesista Gary Breit a Norm Fisher.

V roce 2004 vydal album Room Service (foto-obal). Rockové album smíchané s lehkými baladami. První singl z tohoto alba má název Open Road.
........

Gergana Georgieva Kacarska

31. května 2011 v 17:48 | xvxexrxa
Povolání: Zpěvačka
Věk: 26
Datum narození: 30. 11. 1984
Místo narození: Dimitrovgrad, Bulharsko
Znamení: Střelec

Miley Cyrus

31. května 2011 v 17:38 | xvxexrxa
Povolání: Herečka, zpěvačka, textařka
Věk: 18
Datum narození: 23. 11. 1992
Místo narození: Nashville, Tennessee, USA
Znamení: Střelec aktuální horoskop »
Výška: 165 cm
Miley Ray Cyrus, rodným jménem Destiny Hope Cyrus, je americká herečka, zpěvačka a textařka. Známá je především díky své roli Miley Stewart alias Hannah Montana v americkém televizním pořadu Hannah Montana, který vysílá televize Disney Channel.

Miley Cyrus se narodila v Nashville ve státě Tennessee a je dcerou Leticie Tish a country zpěváka Billyho Ray Cyruse. Má dva nevlastní bratry - Christophera Codyho a Trace Cyruse, dále má nevlastní sestru Brandi, mladšího bratra Braisona a mladší sestru Noah, která je také herečkou. Navštěvovala střední školu Heritage Middle School a byla zde roztleskávačkou. Vyrůstala na farmě svých rodičů kousek od Nashville.

O herectví se Miley Cyrus začala zajímat ve svých 9-ti letech, kdy se svojí rodinou dočasně bydleli v Torontu v Kanadě. Na televizních obrazovkách se poprvé objevila v televizním seriálu jejího otce zvaném "Doc", kde hrála dívku Kylie. V roce 2003 si zahrála v úspěšném filmu Big Fish (Velká Ryba) od Tima Burtona. Největší zlom její kariéry nastal, když vyhrála casting na hlavní postavu v sitcomu Hannah Montana. Podle viceprezidenta Disney Garyho Marshe, byla Miley Cyrus do role obsazena díky své energické povaze.

24. října 2006 vydalo Walt Disney Records první soundtrack k pořadu Hannah Montana. Tento soundtrack obsahoval 8 songů, které v pořadu zazpívala Miley Cyrus v roli Hannah Montany. 26. Června 2007, přesně 8 měsíců po vydání prvního soundtracku, vydává Miley Cyrus dvojalbum nazvané "Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus". První CD sloužilo jako soundtrack k seriálu Hannah Montana a druhé bylo jejím debutním sólovým albem. Sama si napsala 8 z 10 písniček na tomto albu. Song "See You Again" se stal její první písničkou, která se umístila v top 10 v hitparádě Billboard Hot 100.

O rok později vydává Miley Cyrus své druhé album Breakout. Tato deska je prvním albem Miley Cyrus, která nemá žádnou spojitost se sitcomem Hannah Montana. Singl "7 Things" se stal jejím nejúspěšnějším hitparádovým singlem, na který je Miley velice pyšná a sama si singl složila. Také song Fly on The Wall (Moucha na zdi) má Miley velice ráda.

18. Října 2007 se vydala na tour jako Hannah Montana. Tour odstartovala v St. Louis, Missouri a kvůli obrovskému zájmu byla prodloužena až do 31. Ledna 2008. Počet vystoupení tak dosáhl neuvěřitelného čísla 69. 14. Září 2008 vystoupila s několika ostatními umělci v Gibson Amphitheatre, Universal City, Kalifornie na benefičním koncertu, jehož výtěžek šel na výzkum rakoviny.

Podle časopisu Parade a US Weekly si Miley Cyrus vydělala v roce 2007 krásných 18,2 milionů.

V rozhovoru pro noviny USA Today uvedla, že víra v Boha je hlavní věc a že právě díky Bohu pracuje v Hollywoodu. V rozhovoru pro časopis Parade dodala, že se svojí rodinou chodí pravidelně do kostela.

V červnu 2009 se konečně u nás v kinech objeví film "Hannah Montana: The Movie". Miley bude muset udělat životní rozhodnutí a určitě se i zasmějete. Je to zas něco nového a v Americe to má veliký úspěch.

Miley byla už i v Bílém domě na přání Obamových dcer.

Miley trpí hypoglykémií (vážnou chorobou podobnou cukrovce), podobně jako Nick Jonas, ovšem ten má cukrovku.

Miley vydala v roce 2009 knihu "Miles to go", která pojednává o jejím životě na základní škole, o vztazích s rodinou, jak se dostala do role Hannah Montany a nejdůležitějších okamžicích jejího života.

V roce 2009 se Miley vydala na světové turné "Wonder tour", kde prezentuje mimo písniček z předchozích alb i písničky z jejího nového alba "Time of our lives"